Snyggast.se

Lina var här ett par timmar och drack Cinzano, käkade chips och spelade Guitar Hero med mig! Mys har det varit, och jag önskar mig mer av såna här kvällar!

Iallafall, de senaste timmarna (i väntan på att R & R ska komma hem) har jag legat med Kia i knäet och chattat på Snyggast.se. Under en tid på ca tre timmar har jag hittat EN vettig människa. Deprimerande ändå.

[04:25] <Frida> på tal om att du är i norrland just för tillfället, vet du att nånstans utanför sundsvall  [Visa sundsvall på karta] ligger sveriges medelpunkt, och du befinner dig UNDER den!
[04:26] <Glenn> Är din mamma geografilärare eller? xD
[04:26] <Frida> nä, men jag älskar google
[04:26] <Glenn> xD
[04:27] <Frida> och eniro!
[04:27] <Glenn> Sånt som du gör på jobbet när du inte har några kunder?
[04:27] <Frida> bland annat faktiskt
[04:28] <Glenn> Jag är nog snarare fan av Wikipedia
[04:28] <Frida> wikipedia är bra, men där finns inte sveriges mittpunkt inlagd!
[04:29] <Frida> jo det fanns det!
[04:29] <Glenn> Det lägger jag på listan som mindre nödvändiga saker att veta


Känns meningslöst att lägga mig och sova, för jag kommer garanterad bli väckt när Robin och Råttan kommer hem, och jag vet hur arg jag kommer vara när jag äntligen somnat, så det är knappt värt. Nu ligger Kia och tar upp halva soffan och snarkar helt sjukt högt! Och lite sugen är jag allt på att göra henne sällskap..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0