PEPPA DÅ!

Jag är pepp som fan!
Jobb, årsmöte och tävling UTOMHUS den här helgen, sedan kommer helgerna framöver att bjuda på morfars 80-årskalas som kommer bli lite speciellt, jag peppar på att börja med hoppningen igen, ev. blir det lite hockey i Karlstad framöver och någongång ev. en liten tripp till Stockholm med Felizhia.
Pappa fyller snart år och strax efter det även Jimmy. Och han blir 18! Inga dåliga grejer alltså! Jag är helt sjukt pepp på att dra med honom till Backstage den kvällen!

Som om inte detta vore nog beställde jag hem Guitar Hero igår, så lite spel kommer att vänta mig.


Jag föredrar på att tänka på dagarna som kommer och inte dagen som varit, för den har varit totalt kaos av alltför många anledningar.
Nu måste jag ta en cigg, duscha och sova, men jag vill inte! Är för pepp för att palla lägga mig, även om jag ska upp tidigt i morgon och inte ens är trött.


Kommentarer
Loka & Ida

Wohoo Hokey i Karlstad så kan du hälsa på mig:D

2010-01-12 @ 15:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0