Yey!

Precis kommit hem från en hård dag. I morse, strax efter att jag vaknat, kommer någon snubbe som skulle fixa badrummet, så det var lite jobbigt. Ingen spegel i resten av lägenheten. Drog till jobbet, jobbade ett par timmar, fixa med lite fisk hem till Robin och så hoppade jag på bussen som skulle ta mig till kaoset.

Kom efter många om och men kom jag fram till Isabelle, hämtade henne och det bar iväg mot Anderstorp. Allting gick fel och när vi väl kom fram, bara fem minuter sena var det sjukt mys som alltid! Jag älskar det.
Dömde i två timmar och åkte hem igen.

Vägen hem = inte lika kul. När vi närmade oss Falköping spårade det ut och på vägen hem fick jag åka i 30 i TVÅ MIL, för att vägen inte syntes. Nu är jag iallafall hemma, vilket är skönt för jag fryser om tårna.
Och jag har rest i 8 ½ timmar för dom 2 timmarna, men lätt värt!


Försökte ladda upp en gammal bild på oss till och med, men blogg.se samarbetar aldrig så det blir ingen jävla bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0