Hatar tvätt

Säger som T, idag har vi till och med fått lov att kalla löprundan för löprunda. Sprang faktiskt mer än vad vi gick så det börjar arta sig.

Tog oss en promenad och belönade oss (läs: mig) med chips och god macka från Shell, och nu är klockan strax efter två och jag ska hänga tvätt. Känner att det är precis vad jag behöver. Kanske egentligen inte men har ju inte så mycket val.

Här hemma ligger - utan att överdriva - 85 % av alla kläderna i tvätten. Och det räcker inte ens med tvättkorg utan två IKEA-kassar, en stor påse och hela sovrumsgolvet är fortfarande fullt. Kan ju anteckna tillsammans har jag och Pontus kläder att försörja halva Afrika med.
Veckan planerad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0