Jobbsökandeförsök

Idag gick jag upp tidigt, 11,30. Pontus har inte gått och lagt sig än utan sitter och spelar, när han kläcker -"konstigt det känns att se solen skina." Då är det dags att ändra vanorna liiite.

Tog en promenad hem till Johan för att se om vi kunde fixa oss varsitt jobb, men det gick sådär. Fick för oss att åka lite bil, vilket slutade med att hela bilen immade igen, vi såg inte ett dugg ut och höll på att köra ihjäl oss.

När jag är på väg hem får jag syn på att Pontus bil står MITT på parkeringen. Parkerad. Går in och där ligger han på soffan och sover. Förstod inte mycket i det läget, utan det var bara att gå ut och parkera den där den skulle stå, rakt fram brevid den mörka bilen.

Undrar fortfarande hur det där gick till.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0