2 veckor och 4 dagar

Jag vill skriva och skriva och skriva men mitt tangentbord har bestämt sig för att ge upp så Å, Ä och Ö funkar inte. Jävligt irriterande, och tid tar det att skriva ocks. Tack skärmtangentbordet.
2 veckor och 4 dagar försvann sådär. Fort gick det.
Det hann gå två veckor så var det plötsligt julafton. Avskyr det! Inte själva julafton utan dagarna före, jag har sån ångest. Samma detta året, och jag grät i typ 8 timmar och somnade fyra på julaftonsmorgonen.

Först bar det i vanlig ordning iväg till mormor och morfar för julmat, julklappar, julklappspel och 'hur är det?', 'länge sen vi sågs' och 'vad stor/lång du blivit/är du längre än mig nu?'.
Alltid det samma. Det är det jag älskar med min familj. Jag vet vad som väntar mig.
Efter Kalle Anka bar det av till Nina och Leif och julfirande med Pontus familj och släkt. Lite jobbigt sånt där tycker jag, men börjar komma dit när man inte har något val längre. Man kan inte alltid bara styra över sig själv, tydligen.

Nu i mellandagarna har vi bara slappat, fått köpt en gammal vagn, ingen vidare men 350 spänn tills jag får den vagnen jag vill ha. Idag var första dagen vi faktiskt gjorde något. Mellandagsrea på Överby, hittade inget alls, kom hem med mandelolja och alvedon. Förbrukningsvaror. P hittade ett par skor, dock inte på rean.


Nu struntar jag i detta. Hatar mitt tangentbord och nu slutade stora H att fungera. Bara stora. Konstigt det här. Blir att investera i ett nytt i morgon. Ett måste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0