Det vi trodde på fanns inte

I fem och ett halvt år har jag haft en vän som jag kallat min bästa vän. Som kallat mig sin bästa vän.
Här om dagen höll jag inte med om personens åsikt, det var inga diskussioner eller tjafs utan jag bara gav en kommentar som jag fick ett fruktansvärt nedvärderande svar på, och senare ett sms där det stod "Lycka till med allt", och sedan block på Facebook.

Tråkigt kan man tycka, men TROTS att den här personen varit mycket mer än alla andra för mig under en lång period, kände jag direkt att trots vad jag hade trott så länge finns det ingen som är speciell, i slutändan är alla likadana. Det vi trodde på fanns inte.

Nu frukost och dusch, dagen väntar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0