Hoppet borta

Idag vaknade jag, satte på en maskin tvätt, åt frukost, satte på en maskin till, promenerade med Meya, var på MVC, hämtade ett paket, gick hem, tvättade ytterligare 7 (!!!) maskiner tvätt, storstädade, skruvade ihop färdigt skötbordet som P började med igår (upptäckte nyss att jag satt en brädjävel fel så får göra om skiten), sprungit ett PAR gånger till tvättstugan och hängt/vikt/hämtat tvätt. Behöver handla också och biljäveln är fortfarande sönder, men ska strax GÅ iväg och göra det, samt att Meya måste ut. Bad P om det sistnämnda och han säger; "jag orkar inte, jag är förkyld."

Vad i helvete? Här sliter jag som ett jävla djur för att hemmet ska bli ett hem någon jävla gång, är också förkyld, drar på 13 kilos extra vikt jag inte hade för ett halvår sen, har konstant ont i ryggen samt sån där jävla foglossning, är kroniskt trött men han ORKAR inte gå ut med hunden för han är FÖRKYLD?

Nej, nu ger jag upp allt hopp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0