Verkligheten

Verkligheten börjar komma ikapp mig, jag börjar få lite panik. Gick här om dagen in i vecka 30 - jag ska få BARN. Har inte riktigt insett.
Dags att börja köpa kläder och grejer man behöver, går förmodligen ganska fort i och med flytt och jul och nyår och allt.

Om fyra dagar kommer våran lägenhet förhoppningsvis vara tom, så jag hinner flyttstäda tills vi ska vara ute, ett dygn har jag på mig. Vi ska alltså flytta, vilket inte riktigt heller har kommit ikapp mig. Tänkte förhoppningsvis börja packa lite idag.



Livet går för fort nu, jag har inte riktigt hunnit bearbeta det som redan har varit, skulle behöva en liten paus tills jag är ikapp..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0