Finväder

Fick städat ur min KIA igår, tog sedan en promenad till Maria Alberts lekpark så Lucas fick leka lite. En promenad i stan sedan mys med film resten av kvällen. Såg "Red Dog", jättemysig film tycker jag :)

Idag sov jag och mini ända till halv elva, så galet skönt! Kände mig dock asbakis när jag väl gick upp.
Tog en promenad till Kronan och kikade in barnloppisen men hittade ingenting som passade oss. Gick vidare och hälsade på Johan och Sara och tog sedan en promenad med dom och Kenny också. Härligt väder är det och skönt att vara ute ett par timmar. Lite tråkigt utan hund dock, men i morgon kommer hon hem. Idag ställs hon ju ut, är jättenyfiken på hur det går!

Nu; mat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0