Fredagkväll

Efter fikat med Jimmy, Fredrik och pappa åkte jag och Pontus till Överby och kikade lite. Bytte mössan vi fick igår till en större storlek och hittade även två dregglisar från Newbie på rea, 30 spänn.

Tid på BVC hade vi också, 59,5 cm lång och 5260 gram väger han nu. Två steg över normalkurvan så stor kille är han!
Kom hem och fick besök av Pontus jobbarkompis Fredrik och hans dotter, och efter dem kom Tobbe.

Min sambo är ju sådär social och somnade innan sin bror kom och jag tror knappt dom hann prata innan han gick och la sig.

Har tvättat lite och försökt vika lite tvätt men det tar ju ALDRIG slut. Tvätta lite till och sedan tänkte jag utnyttja Tobbe lite som barnvakt medans jag försöker sova några timmar.


Skinnjackan och mössan med matchande dregglis vi fick av Nina igår och dregglisarna från Newbie jag hittade idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0