Sjuk och besviken

Jävla förkyldning som var tvungen att drabba mig! Blivit mycket sämre under kvällen, inte alls kul.

Var iallafall mysigt hos mamma, ska försöka få tummen ur att åka dit oftare. På fredag kommer hon förmodligen hit och tillbringar kvällen med mig och Leon när Pontus ska iväg till Uddevalla och festa.

På tal om honom. Ibland alltså. Hatar den där jävla mansgenen som innebär att dem är oförmögna att ta några som helst initiativ till annat än datorn och tv-spel. Fattar verkligen inte hur jag ska stå ut i längden. Återstår att se. Slutar med all säkerhet att jag slår sönder det där spelet en vacker dag.


Nu har jag iallafall konsumerat en kopp med te och lite honung i. Fruktansvärt vidrigt men var lite skönt för halsen för stunden. Förstår inte att folk dricker det där för att det är gott, för det är det verkligen inte. Ska se om barnet vill sova lite, för det vill jag.

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0