BRA dag!

Dagen börjar med att vi vaknar (nähä) och alla är friska! Peppar, peppar. Gör oss i ordning lite för att gå till BVC då pappa ringer och berättar att han köper sin nya bil i veckan vilket innebär att vi får hans (eller låna på långtid, rättare sagt). Att ha en stor bil så att vi kan ta oss någonstans känns SÅ skönt!

Iallafall, BVC gick bra. Mini väger nu 4500 gram och är 56,5 cm lång och i morgon (om två timmar mer exakt) blir han tre veckor.
Tog en sväng förbi Fidos så jag kunde låna vågen där och jag har gått ner till samma vikt som jag hade när jag skrev in mig på MVC i vecka 15. Gött!

Som om inte detta vore nog lyste solen och allt kändes bra, så medan Pontus köpte mat köpte jag två trisslotter, varav vinst på ena med 1000 kr, härligt!

Även hämtat Meya, lämnat Lucas hos sin mamma och promenerat med Kenny, Carro och lilla Bella. Bella sprang och bet i Meya hela vägen och med hennes dreggel och denna kylan såg Meya till slut ut som ett lejon med spikes.

Även fått betalt räkningar och skickat in mamma- och pappadagar.
I morgon blir det en sväng till Överby och sedan till pappa för att fira honom på hans 50-årsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0