Fredag

Full fart idag, när jag ändå var uppe tidigt passade jag på att tvätta en del, så kom en kvinna från BVC. Liten namnlös har gått upp nästan 400 gram sen i fredags. Begriper inte hur, men antar att det är resultatet av konstant käkande i en vecka.

Pappa kom och vi försökte få bukt med kylan här inne. Har en medeltemperatur på 17 grader här inne. Som kallast 16 i vissa rum och som varmast 18 i andra.

Tog sedan en promenad till Spikön och matade fåglar. Kom fram kanadagäss till oss som inte alls var rädda, JAG var. Dom har ju inget rykte om sig att vara pålitliga dom där, men dom var snälla mot oss :)

Nu: äta något och sen ge fan i att vara nyttig och äta allt sött jag har hemma! Har tre kg kvar att bli av med för att nå vikten jag hade på inskrivningen på MVC, 6-7 till målvikten och det är iallafall fem månader till bikinisäsong, så jag ska inte stressa ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0