Heldag!

Fullt upp idag! Mini har fått massa fina presenter, massa kläder av Pia och Gunilla och gosedjur och snuttefilt av Mai-Liss. Lucas fick också present och även vi; två galet fina lampor som passade helt perfekt i vardagsrummet!

Mamma hade med sig fantastiska champinjon-crêpes och semlor och Gunilla hade med sig bullar och citronmazariner från Ritz. Gick sådär med min nyttighet som jag började idag ;)

Har redan gått och lagt mig i sängen, sova tidigt! I morgon kommer dom från BVC, pappa kommer och ska täta fönster och så sprang jag på min hyresvärd i trappen förut så fick sagt vad jag tyckte till honom. Han lovade att komma förbi i morgon också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0