Inte sant :(

Det här är inte sant! I morse när jag skulle ta upp Lucas var det blött (i en gulaktig färg) i hela sängen! Mest på lakanet men även lite på kudden och täcket. Tröjan och byxorna var genomblöta. "Han har spytt", var min första tanke och där fick Pontus ta över. Visade sig att blöjan var överfylld och hade läckt så raka vägen till badet för honom. Allt utom sängen in i tvättmaskinen på 60 grader och 3 dl tvättmedel.

Har fortfarande inte räknat ut om det bara var blöjan eller om han spytt (eller både och) men med min vanliga tur är det den där jävla magsjukan och jag har ångest, ångest, ångest!

Skulle åkt till Göteborg på kalas idag men nu är det tveksamt.

Ångest, ångest, ångest. Fan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0