Magsjuka :(

Igår var planen att åka till Överby och sedan hämta Meya, men Pontus mådde dåligt så vi hoppade det och slappade bara hemma. Jag och Lucas tog en promenad till kiosken. En timma tog det, sen blev han trött så jag fick bära honom halva vägen tillbaka.

Tänkte han skulle sova gott men sedan vaknade han och vägrade somna om, var vaken iallafall ett par timmar och somnade säkert inte försen runt ett.

Där under natten bröt Pontus magsjuka ut och jag är förstörd. HATAR magsjuka och eftersom jag vet att jag kommer bli sjuk jag med är jag knäckt och hatar allt. Fick även avboka mötet med försäkrings-snubben som skulle komma idag och mammas besök i morgon, hade verkligen sett fram emot det sistnämnda.

Nu ska jag lida lite till. Har mini på min mage så det känns lite okej vissa stunder ändå, HOPPAS han får vara frisk iallafall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0