Vill inte!

Har legat i min säng med mini på magen i stort sett hela dagen. Han har sånt behov av närhet idag och blir jättearg om jag lägger honom ner även om det bara är för några minuter. Vill inte att Pontus ska ta honom heller, vill minska risken för sjukdom så mycket jag kan.

Men mysigt är det, jag klagar inte :) Dock vaknar han då och då av att han har ont i magen, det känns jobbigt! Skulle åkt och köpt magdroppar igår men vågade inte åka iväg när Pontus kände sig dålig.

Det här med magsjuka är min mardröm, har kräkfobi och har i alla år gjort ALLT jag kan för att hålla mig ifrån det, vilket funkade superbra tills Lucas började på dagis. Smittohärdar är vad dom är dom där ungarna!
Så alltså har jag inte ätit något sedan i förrgår förutom två mackor jag vågade få i mig i går kväll - med andra ord är jag hungrig som en varg på detta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0