Dagen

Idag har jag haft så sjukt kul! Efter alla måsten med ungar, mat, tvätt och förberedelser inför i morgon var klara kom Thonie och vi förberedde lite inför geocachingrundan vi skulle lägga ut. Fick ut den på strax över tre timmar, reggade den och när den blev godkänd tog det endast tjugo minuter innan det var folk och började logga, så åkte ut och hälsade på dom :P

Nu kom jag hem för cirka en timma sen, Leon har precis fått mat och han ligger och hostar så för jävligt, jag börjar bli lite stressad nu. Funderar på om det är dags att åka in med honom så dom får kika så han är okej, men känns sådär att åka in en fredag natt, ska lägga mig brevid honom och hoppas att han somnar och slipper det värsta av sin hosta och snuva och att han blir bättre tills i morgon annars får det bli NÄL.

image description
Thonie fixar "Gröna Stigen #8".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0