För mycket

Det händer för mycket för att jag ska hinna med, för mycket för att jag ska orka.
Har under veckan som varit haft Lucas hemma, så fullt upp med honom, Leon och Meya och att samtidigt försöka ha någon ordning på hemmet (sistnämnda funkade inte. Alls.)

Nu har Leon sovit skitdåligt tre nätter i rad så jag är ett vrak, har massa huvudvärk, smärta i hela kroppen och är så otroligt trött att hela världen snurrar. Hade hoppats på att Pontus kunde ta honom i natt och i morgon bitti men han ska iväg och spela hela natten så det är bara att försöka stå ut.

Måste försöka få städat lägenheten men jag fattar inte - hur mycket jag än städar och diskar blir det aldrig bra. Är SÅ TRÖTT PÅ SKITEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0