Familjerätten

I morse fick vi besök av "Livets sal" tror jag det hette. Trodde det var någon av Jimmys kompisar som kom så brydde mig inte om att jag gick omkring med morgonrock och morgonfrilla. Vi diskuterade om det var människornas eller Guds val att det är krig. Tror inte att Gud har med saken att göra.

Efter detta givande samtal åkte jag och Jimmy till Framnäs och köpte en overall som jag velat ha till Leon men som var slut på Överby i rätt storlek. Hittade också ett par jättesöta skor som passar bra ihop med "skinn"jackan han fick av Nina :)

Driven på Donken sen bar det av till Trollhättan för att vara på familjerätten klockan två, så nu är även det avklarat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0