Förbannad

Idag fick jag nog. Det var droppen. Jävlar alltså, att vissa människor prioriterar dom där spelen framför ALLT. Skiter i att det kommer bli ett jävla liv i morgon, att min sambo kommer dra härifrån efter att ha skällt ut mig efter noter, men nu är det där Xboxet väck och jag kan inte känna mig mer lättad. Lite nervös för vad komma ska, men lättad.

Förutom att det där Xboxet och dess användare driver mig till vansinne har det varit en bra dag. Solen har lyst och det har varit ganska varmt, och jag och Leon gick till stan och mötte Niklas, Sofie och Alicia. Tog en fika och pratade om allt möjligt, mycket trevligt! Inte träffat dem mer än några minuter åt gången som senaste.. många åren.

Sedan kom även Johan och när det var dags för Göteborgarna att dra sig vidare gick vi hem till honom och diskuterade viktiga livsfrågor. Typ.

Min son är inte nöjd idag, men nu har han somnat här hos mig, så ska försöka lägga honom och ta kvällspromenaden med min fina crazy innan jag också går och lägger mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0