Geocaching

Vilken dag igår! Försov mig, fick iväg Lucas till dagis och sedan åkte jag till Thonie till Nossebro för att geocacha.

Gick bet på två, men vi plockade iallafall 16 stycken (varav några på hemvägen genom Sollebrunn). Första rundan gick vi i fem timmar innan vi pausade, till och med Meya var trött! Och tur med vädret hade vi också! När vi gick i solen var det alldeles för varmt med jacka till och med.

När jag var hemma igen vid halv åtta fick jag slänga in Meya i badrummet och bada och föna henne, hon hade lyckats få på sig något som STANK!

Disk, dusch, kvällsfixa Leon och sedan ut med hunden igen. En till kväll som denna slänger jag Xboxet åt helvete.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0