Geocaching

Leon sov i sin säng i cirka en halvtimme, sedan vaknade han och var "hungrig", men ville bara mysa, så det slutade brevid mig iallafall. Bättre lycka ikväll.

Inte blivit någon städning idag, Thonie frågade om vi skulle dra till Uddevalla och geocacha lite, det har gått nästan tre månader sedan sist så tyckte det kunde vara lite kul! Lämnade ungar hemma, tog mitt djur och så gav vi oss iväg. 2,5 timmars promenad och 14 cacher senare åkte vi hem. Thonie lurade upp mig för värsta backen någonsin! På bilden ser den inte alls hemsk ut men jag skojar inte; typ 10 meter upp var jag redan helt slut, och bilden visar cirka en tredjedel av backen.

Fått tvättat lite i morse och fortsätter nu. Vill få bort allt, ALLT! Diskat lite och ska fortsätta med städningen som blev kvar från igår. Rensade Pontus garderob nyss och har min och ungarnas kvar. Vi har helt sjuka mängder kläder allihopa och det behövs liksom inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0