God morgon

Älskar när mini låter mig få lite sömn! Inatt vaknade han inte alls mer än för mat någon/några gånger. Har inte riktigt koll på det där eftersom han har gett mig möjligheten att amma när jag halvsover. Nu ligger han på sin såndär fårfäll och sprattlar, ler och pratar. Jag tycker om han lite mer för varje dag tror jag.

Hunnit gå en snabbis med Meya, betalat räkningar (bättre sent än aldrig) och bokat tid på familjerätten så Pontus kan bli pappa på papper någon gång. Har ringt dit hur många gånger som helst men dom har ju varit sjuka i evigheter tydligen. Nu tänkte jag käka något snabbt och sedan städa så länge Leon tillåter, hade varit skönt att bli färdig någon gång. Det blir ju så att man börjar, men så blir man avbruten innan det är klart och så hinner det bli ännu mer stökigt innan man börjar om igen. Så håller det på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0