Grästorp-promenad och mys hos mormor

Fick städat en del hemma, men får se hur det ser ut i morgon när jag kommer hem. Med två män och ett galet barn i huset är jag tveksam.

Jag och mamma pratade om det förut, om dom ens ser att det är stökigt/smutsigt, och hade pratat om detta med ett par stycken (män alltså), och resultatet verkar vara att dom helt enkelt har en lägre toleransnivå, dom ser inte. Min kusin pluggar något feministiskt/genus-grej på kvinnofolkhögskolan och pluggar/ska plugga/ska bli genusforskare vad jag förstod, kan inte sånt där. Men tänkte att det kan bli en uppgift för henne.

Iallafall.

Åkte och mötte upp Christin i Grästorp och promenerade längst med vattnet i drygt en och en halv timma. Sjukt kallt! Och ikväll har jag och Leon myst med mamma/mormor och bror/morbror. Ska sova här i natt, men just nu är mini inte helt nöjd. Galet trött men sova? Nä.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0