Lång dag

Ligger inne hos Lucas nu, han vaknade och när jag gick in pekade han på andra sängen och ville att jag skulle lägga mig, så ligger här medans han somnar om.

Haft besök av halva Pontus släkt + min pappa, mamma och bror och även Adam. Full fart hela dagen alltså! Hunnit med en massa tvätt och en promenad i solen med ungarna också :) Nu ikväll har vi (jag, Pontus, Adam och Tobbe) suttit i soffan och spelat "Draw Something", sedan tog Tobbe helvetesdisken från den här dagen och jag städade undan resten.

Nu sover Lucas och jag ska gå och borsta tänderna, sedan sängen. I morgon ska jag och Thonie åka till Nossebro och geocacha! Hoppas på fint väder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0