Måndag

Blev en två timmars promenad med Ida och dom galna djuren. Meya började med att springa ut i vägen, undvek som tur var att bli påkörd, Loka vandrade mitt i vägen när en lastbil glider förbi i typ 100 km/h och London var på väg att flyga ner för ett stup mot kanalen. Skaffa aldrig en sheltie. Kommer ha gråa hår innan jag är 25. Förutom dessa små incidenter var det mysigt.

När jag kom hem åkte Pontus och Lucas till Vargön så att jag skulle kunna vila, men hemmet var kaos så ställde mig och diskade och städade köket istället. Fick gjort ett par scones till kvällsmat eftersom brödet var slut, första gången och dom blev inget vidare, smakade typ bakpulver.

Nu ligger jag i sängen med en klarvaken och helt fantastisk liten bebis som är på jättebra humör och ligger och gör sina ljud och viftar och sparkar som en galning! Älskar när han är på sånt här humör, vill bara pussa! Nu vill jag dock gärna sova lite också. Återstår att se vad han tycker om det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0