Torsdag

När jag mötte mamma i stan tänkte vi äta lite, men det tänkte inte Leon. Han skrek och ville inte bli tröstad så till slut sprang vi in på Fifflers och köpte med varsin baguette hem. En minut därifrån på vägen hem tystnade han och somnade. Tajming på det där barnet alltså.

Resten av dagen har bara bestått av mys. Skönt att komma hemifrån lite och bara kunna njuta av lilleman utan alla måsten! Han kissade ner Jimmys sista rena jeans så han får gå upp tidigt i morgon, på sin lediga dag för att börja tvätta klockan sju. Jimmy är halvnöjd, jag tycker det är skitkul.

Idag har herr unge herre sovit två gånger men då bara i tjugo minuter styck. Nu har han äntligen somnat i mitt knä men jag har inte bestämt mig om jag vågar lägga honom i sängen så jag kan borsta tänderna, är rädd att han vaknar. Har redan vaknat två gånger.
Någon gång borde han väl sova?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0