Diskmaskin

Idag tänkte jag gå ut på krogen, nykter såklart, är totalt livrädd för att bli full igen, haha. Blev inte så iallafall, detta vädret gör en lite opepp.

Har städat en hel del iallafall, och när jag stod och diskade insåg jag hur trött jag är på att vara hushållsslav. Diska, städa, tvätta, ta hand om allt.
Vi har haft en bänkdiskmaskin stående på vinden sen jag och Pontus träffades men jag har vägrat sätta upp den för den är så stor och ful. Iallafall insåg jag att nu skiter jag i vilket, all tid jag kan få över till annat är värt det, så nu har jag gjort rent den och den går tom några gånger nu så den blir ordentligt fräsch.

Återstår bara att hitta plats till micro, kaffebryggare och vattenkokare nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0