Fästing-äckel

Den här morgonen har inte mina närmaste velat samarbeta med mig. Leon bara skriker och Meya skäller på allt som rör sig. Funderade att ta stämbanden på dom båda men efter att ha tänkt en stund insåg jag att det nog klassas som misshandel. Försökte istället spränga mina trumhinnor och bli döv men det funkade inte heller, fick bara ont i huvudet.

Skulle investera i fästingmedel eftersom unge fröken djur drar dom där äckliga krypen till sig som en magnet, men antingen är det olika alternativ som innebär att hon alltid måste ha halsband på sig, eller gift. Slutade med att jag gick hem med en burk Fixodida och hoppas det kan göra någon skillnad iallafall. Nya fästingplockare och en ny namnbricka köpte jag också.



Kommentarer
MML

Finns det nåt halsband eller nåt till mej också eller! :)



Dom äckliga jävlarna har börjat invadera mej med nu :(

2012-05-09 @ 01:46:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0