Leon's namngivning, 19 maj

Vid halv ett-tiden började gästerna kika in, och strax efter ett hade alla kommit. Började med att käka lite smörgåstårta, hade sedan själva 'cermonin'. Pappa läste upp fadderbreven, Leif läste en dikt och jag hatar att prata inför folk så jag stod bara där i helt fel skor som jag hade glömt att byta efter mina ärenden på lördagmorgonen, haha.

Sedan blev det lite fika med kladdkaka och tårta samt Kamillas helt oroliga äpplekakor som jag ÄLSKAR! Skulle kunna leva ett helt liv med dom. Öppnade alla presenter Leon hade fått och det var massor med jättefina saker, både som han kan använda nu och även längre fram!


Min fina, fantastiska mamma och lilla Leon.


Morfar Peter, farfar Leif, Pontus, jag, farbror/fadder Tobbe, morbror/fadder Jimmy och Lucas i fram.


Älskade bror med Leon.


Presentöppning.


Ville ha ett 'dopljus', så fixade ett eget.


Älskade! ♥


Är så otroligt tacksam för alla som har hjälpt mig/oss innan, under och efter namngivningen, när folk började dra sig hemåt tog det nog inte ens en timma innan allt var i ordning, diskat och städat för att så många hjälpte till. Lite speciellt tack till min underbara mamma som tog ledigt från jobbet för att tillbringa hela dagen, hela kvällen och halva natten med bakning av smörgåstårtor och kladdkakor, och pappa som tillbringade halva natten med mig i församlingshemmet och löste det omöjliga ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0